Kampanie Google Ads / Google AdWords

Aby dotrzeć do nowych klientów, a tym samym zwiększyć sprzedaż, warto uruchomić kampanię reklamową w Google Ads.

POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW
Google umożliwia prowadzenie kampanii reklamowych
w wynikach wyszukiwania oraz w sieci partnerskiej,
których celem jest maksymalizacja sprzedaży.
10 LAT DOŚWIADCZENIA
Kampanię zaplanuje specjalista, którego 10-letnie doświadczenie obejmuje takie firmy jak: Onet, Interia, Ceneo. Prowadzimy kampanie dla stron firmowych i sklepów internetowych.
10% taniej
tylko do 6 sierpnia
Skorzystaj z promocji już dziś!
CELE MARKETINGOWE
Prowadzisz sprzedaż za pośrednictwem sklepu internetowego? A może chcesz pozyskiwać dane kontaktowe potencjalnych klientów? Opracujemy strategię działań w oparciu o wyznaczone cele.
PROMOCJA
Skorzystaj z promocyjnej oferty: kampanie Google Ads już od 550 zł netto.

Zostaw nam swoje namiary

Skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia szczegółów kampanii Google Ads

Imię i nazwisko:
Email:
Numer telefonu:
Strona internetowa:
Wypełniając formularz kontaktowy i naciskając przycisk „Wyślij mi bezpłatną wycenę”: przyjmujesz do wiadomości, że Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez REDMOND Gabriela Zając jako Administratora Danych Osobowych i dane będą przetwarzane w celu realizacji usługi. Podanie danych jest dobrowolne, aczkolwiek niezbędne dla realizacji usługi, na podstawie bezwzględnie obowiązujących przepisów o ochronie danych osobowych masz prawo wglądu do swoich danych osobowych, ich poprawiania oraz zgłoszenia żądania zaprzestania ich przetwarzania.

W skład kampanii Google Ads wchodzą m.in. następujące elementy:

  • Grupy reklam - agregują reklamy i słowa kluczowe o podobnej tematyce,
  • Grupy produktów - ważny element w kampaniach prowadzonych dla sklepów internetowych,
  • Reklamy i rozszerzenia - trafne, angażujące i przydatne komunikaty reklamowe,
  • Strony docelowe - strony, na które trafiają użytkownicy po kliknięciu w reklamę,
  • Słowa kluczowe - słowa opisujące oferowane produkty lub usługi,
  • Odbiorcy - element, który pozwala precyzyjnie docierać do najbardziej zainteresowanych osób,
  • Dane demograficzne - analiza użytkowników m.in. pod kątem płci i wieku,
  • Miejsca docelowe - analiza stron www i aplikacji, w których mogą wyświetlać się reklamy,
  • Ustawienia - inne ustawienia, takie jak np. lokalizacje, języki i budżet.