Oferta

Optymalizacja stron internetowych (audyt SEO)

Google preferuje strony przygotowane według pewnych wytycznych. Dlatego na początku procesu pozycjonowania, cały serwis przechodzi bardzo zaawansowany audyt SEO. W ten sposób badamy jego stopień optymalizacji pod kątem wyszukiwarek. Po wdrożeniu rekomendacji z audytu, mamy pewność, że serwis został przygotowany zgodnie ze standardami, tak aby zmaksymalizować jego widoczność w wyszukiwarkach.

Pozycjonowanie stron internetowych

Obok optymalizacji strony, pozyskiwanie wartościowych linków to stały element procesu pozycjonowania. Widoczność w wynikach wyszukiwania jest uzależniona od jakości treści oraz prowadzących do strony odnośników. Link building jest odpowiednio rozłożony w czasie oraz prowadzony z naciskiem na stworzenie naturalnego profilu linków.

Kampanie reklamowe w Google Ads

Google AdWords to narzędzie marketingu internetowego, które jest programem typu Pay Per Click. Umożliwia wyświetlanie reklam w boksach linków sponsorowanych powyżej (albo poniżej) wyników naturalnych. Szczególnie polecane, jeśli zależy nam na szybkich efektach oraz pewnej widoczności w wyszukiwarkach.

Email marketing

Skuteczne działania z zakresu email marketingu. Planowanie kampanii email marketingowych nastawionych na realizację konkretnych celów, współpraca z doświadczonym grafikiem i programistą. Tworzenie i realizacja strategii.

Tworzenie stron internetowych

Aby strona była efektywna i jednocześnie chętnie odwiedzana przez internautów, a więc potencjalnych klientów musi zostać wcześniej dokładnie zaplanowana. Po pierwsze – jaki ma być jej cel i charakter? Kto będzie jej użytkownikiem? Jakie ma pełnić zadania? Po odpowiedzeniu na te i inne pytania przystępujemy do tworzenia projektu strony zgodnie ze standardami.

Leave a Reply