Kampanie Google Ads

Jest to system reklamowy Google pozwalający na wyświetlanie linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania Google i na stronach współpracujących w ramach programu Google AdSense.

Tworzymy następujące kampanie:

  • kampanie w wyszukiwarce, w tym RLSA
  • kampanie w sieci reklamowej, w tym remarketing
  • kampanie dedykowane sklepom internetowym, w tym Google Shopping i remarketing dynamiczny
  • kampanie na YouTube

campaign planning

Google Ads (do lipca 2018 Google AdWords) to kampanie, które pozwalają wyświetlać linki sponsorowane w wyszukiwarce Google (poniżej lub powyżej wyników organicznych). Reklamy rozliczane są w systemie CPC (za każde unikalne kliknięcie) i CPM (za 1000 wyświetleń).

Reklama może być wyświetlana w formie:

  • krótkich tekstów reklamowych (linki sponsorowane w Google),
  • bannerów i reklam elastycznych,
  • reklamy video,
  • kampanii produktowych,
  • reklamy w poczcie Gmail.

Jak działa reklama w Google Ads?

Dzięki reklamie w Google Ads nie musisz czekać kilku tygodni aż Twoja strona pojawi się w wynikach wyszukiwania, w odróżnieniu od pozycjonowania. Po uruchomieniu kampanii, Twoja strona natychmiast pojawia się na szczycie pierwszej strony w Google. Każde wyświetlenie reklamy powoduje dotarcie do potencjalnie zainteresowanego odbiorcy. Po kliknięciu w reklamę, odbiorca zostaje przekierowany na Twoją stronę, zapoznaje się z ofertą i podejmuje decyzję odnośnie kontaktu – może to być wypełnienie formularza kontaktowego, wybranie numeru telefonu czy przesłanie emaila. W ten sposób pozyskiwane są leady, czyli zapytania ofertowe.

Jakie korzyści płyną z reklamy Google Ads?

Kampanie Google Ads to jeden z bardziej efektywnych kanałów marketingu online. Inwestycja w kampanię reklamową pozwoli:

  • uzyskać szybki efekt – reklamy wyświetlają się tuż po uruchomieniu kampanii i są od razu widoczne dla potencjalnych klientów,
  • dopasować budżet do aktualnych potrzeb,
  • dopasować treść reklamy do zmieniającej się oferty,
  • mierzyć efekty działań –możesz szybko ocenić, jak kampania PPC wpływa na wzrost sprzedaży,
  • kierować reklamę do osób grupy docelowej, czyli osób zainteresowanych Twoimi produktami lub usługami.

Chcesz zadać pytanie? Wypełnij formularz