Kampanie Google Ads

Jest to system reklamowy Google pozwalający na wyświetlanie linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania Google i na stronach współpracujących w ramach programu Google AdSense.

Tworzymy następujące kampanie:

  • kampanie w wyszukiwarce, w tym RLSA
  • kampanie w sieci reklamowej, w tym remarketing
  • kampanie dedykowane sklepom internetowym, w tym Google Shopping i remarketing dynamiczny
  • kampanie na YouTube

campaign planning

Google Ads (do lipca 2018 Google AdWords) to kampanie, które pozwalają wyświetlać linki sponsorowane w wyszukiwarce Google (poniżej lub powyżej wyników organicznych). Reklamy rozliczane są w systemie CPC (za każde unikalne kliknięcie) i CPM (za 1000 wyświetleń).

Reklama może być wyświetlana w formie:

  • krótkich tekstów reklamowych (linki sponsorowane w Google),
  • bannerów i reklam elastycznych,
  • reklamy video,
  • kampanii produktowych,
  • reklamy w poczcie Gmail.

Jakie korzyści płyną z reklamy Google Ads?

Kampanie Google Ads to jeden z bardziej efektywnych kanałów marketingu online. Inwestycja w kampanię reklamową pozwoli:

  • uzyskać szybki efekt – reklamy wyświetlają się tuż po uruchomieniu kampanii i są od razu widoczne dla potencjalnych klientów,
  • dopasować budżet do aktualnych potrzeb,
  • dopasować treść reklamy do zmieniającej się oferty,
  • mierzyć efekty działań –możesz szybko ocenić, jak kampania PPC wpływa na wzrost sprzedaży,
  • kierować reklamę do osób grupy docelowej, czyli osób zainteresowanych Twoimi produktami lub usługami.