Pozycjonowanie

Pierwsze zauważalne efekty pozycjonowania mogą pokazać się już w trakcie pierwszych 3 miesięcy działań, jednak cały projekt należy rozplanowywać i analizować w skali co najmniej roku.

google tablet

Chcesz zwiększyć widoczność firmowej strony w wyszukiwarkach, przyciągnąć nowych użytkowników, a tym samym potencjalnych klientów i skutecznie promować Twoje produkty, towary lub usługi? Pozycjonowanie pozwoli osiągnąć wszystkie te efekty.

Czym jest pozycjonowanie stron?

Pozycjonowanie stron to działania, których celem jest zdobycie jak najwyższej pozycji w naturalnych wynikach wyszukiwania (tzw. SERP-ach). Poszczególne kroki są dopasowane do strategii marketingowej, stworzonej dla konkretnej firmy.

Do podstawowych etapów pozycjonowania należą:

  • analiza aktualnego stanu serwisu na tle konkurencji,
  • analiza słów kluczowych (tzw. keyword research),
  • optymalizacja serwisu pod kątem wymogów Google,
  • link building – pozyskiwanie wartościowych linków
  • monitoring wyników.

Jakie korzyści płyną z pozycjonowania?

Pozycjonowanie strony pozwoli na:

  • zwiększenie jej widoczności w wyszukiwarkach,
  • dotarcie do potencjalnych Klientów,
  • promowanie markę w sieci,
  • zwiększenie zainteresowania produktami i usługami,
  • zdobycie przewagę nad konkurencją,
  • uzyskanie pozycję lokalnego lidera w swojej branży,
  • zwiększenie zaufania do firmy.