Dostępność
Pon - Pt: 10:00-17:00
Wyślij zapytanie

Copywriting SEO

Content is king

Nathaniel Hawthorne

"Coś co się łatwo czyta, bardzo trudno napisać"

Copywriting SEO to proces tworzenia wartościowych treści, które są poszukiwane przez potencjalnych klientów. Są to treści tworzone na bazie słów kluczowych, popularnych w danej branży oraz treści zoptymalizowane pod ich kątem.

Tworzenie treści na stronę internetową z uwzględnieniem strategii SEO, to jeden z najważniejszych elementów procesu docierania do potencjalnych klientów. Treści, które powstają w ten sposób mają na celu osiągnięcie wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania.

Profesjonalne teksty zoptymalizowane pod kątem SEO charakteryzują się odpowiednią strukturą i nasyceniem słów kluczowych, co czyni je atrakcyjnymi dla algorytmów wyszukiwarki Google. Równocześnie wpływają pozytywnie na budowanie zaufania u potencjalnego klienta, udzielają odpowiedzi na nurtujące go pytania, prowadzą do sfinalizowania zakupu towaru lub usługi, jednocześnie stając się fundamentem budowy ruchu organicznego dla strony www.

Jakie treści są tworzone w ramach copywritingu SEO?

przy komputerze

Artykuły blogowe

Artykuły na bloga, poprzedzone analizą tematyczną.
strony internetowe

Opisy kategorii

Opisy kategorii i podkategorii, zoptymalizowane pod kątem wybranych słów kluczowych.
ecommerce

Opisy produktów

Przygotowanie opisów produktów sklepu internetowego.
audyt seo

Artykuły sponsorowane

Przygotowujemy treści, które zostaną umieszczone na serwisach zewnętrznych.
tworzenie stron internetowych

Teksty na stronę www

Tworzenie treści na stronę o nas, usługi, kontakt i na inne podstrony.
firmy usługowe

Inne

Zamówienie specjalne? Chętnie porozmawiamy o indywidualnych potrzebach.

Etapy współpracy z copywriterem

1. Analiza potrzeb

Rozmowa, która ma na celu zbadanie potrzeb klienta. Ustalamy najważniejsze kwestie, m.in. jakiego typu jest to serwis, jakie są cele copywritingu SEO, przewidywany budżet na działania, wybieramy wspólnie wstępne słowa kluczowe.

2. Wycena

Specjalista znając potrzeby klienta, przygotowuje propozycję działań, która w jego ocenie będzie spójna z obranymi celami. W efekcie powstaje proponowany zakres prac, a wraz z nim wycena do akceptacji klienta.

3. Umowa

Po akceptacji wyceny, przygotowujemy umowę i przesyłamy ją do akceptacji. Sprawdzamy jej treść, podpisujemy ją i odsyłamy. Każda współpraca rozpoczyna się w sposób formalny od podpisania umowy.

4. Wdrożenie działań

Rozpoczynamy proces copywritingu SEO. Przesyłamy gotowe treści do akceptacji. Działamy wykorzystując sprawdzone metody.

Jakie korzyści płyną z copywritingu SEO?

Angażujące i wartościowe teksty przygotowane zgodnie z zasadami copywritingu SEO mogą znaleźć się nie tylko na stronie głównej czy kategoriach danego serwisu, ale również na blogu. Jest on nie tylko doskonałym narzędziem pozycjonowania swoich treści w ramach strategii długoogonowej, ale i kluczem do zbudowania eksperckiego wizerunku firmy.

Dlatego właśnie tak ważne jest przygotowanie strategii copywritingu SEO, a następnie dostosowanie maksymalnej ilości podstron pod jej kątem. To jeden ze sprawdzonych sposobów na pojawienie się w wynikach wyszukiwania, a tym samym na dotarcie do osób potencjalnie zainteresowanych daną tematyką.

Zwiększenie ruchu organicznego

Zwiększenie ilości słów kluczowych w serwisie

Zwiększenie ilości podstron w serwisie

Zwiększenie częstotliwości aktualizacji serwisu

Skontaktuj się

Porozmawiajmy o współpracy. Zapraszamy do kontaktu mailowego lub telefonicznego.

Telefon: (+48) 577-868-662

kontakt@redmond.pl Pon – Pt 10:00-17:00

Prezentacja firmy (wkrótce)

Szukasz partnera do marketingu internetowego?

Zadzwoń : +48 577 868 662

kontakt@redmond.pl
·  Pon – Pt 10:00-17:00
Call Now Button