Keyword Research to analiza słów kluczowych z potencjałem w danej branży. Może zawierać informacje o wyszukiwanych produktach, usługach i tematach, które leżą w kręgu zainteresowania potencjalnych klientów.
Chcesz dowiedzieć się, czego szukają potencjalni klienci? Jakie produkty lub usługi w danej branży są najczęściej wyszukiwane? Punktem wyjścia do prac związanych z pozycjonowaniem, kampanią Google Ads oraz tworzeniem treści będzie analiza słów kluczowych, czyli keyword research.
Odpowiednio dobrane słowa kluczowe stanowią one główny filar kreatywnych i funkcjonalnych tekstów, zgodnych z zasadami copywritingu SEO. Trafny i profesjonalny dobór odpowiednich słów kluczowych ma również wpływ na strukturę całej strony, zawartych na niej artykułów, budowie menu i na proces link buildingu, czyli pozyskiwania wartościowych linków pozycjonujących.
Rozmowa, która ma na celu zbadanie potrzeb klienta. Ustalamy najważniejsze kwestie, m.in. jakiego typu jest to serwis, jakie są wiodące produkty, towary, usługi, wybieramy wspólnie wstępne słowa kluczowe.
Specjalista znając potrzeby klienta, przygotowuje propozycję działań, która w jego ocenie będzie spójna z obranymi celami. W efekcie powstaje proponowany zakres prac, a wraz z nim wycena do akceptacji klienta.
Po akceptacji wyceny, przygotowujemy umowę i przesyłamy ją do akceptacji. Sprawdzamy jej treść, podpisujemy ją i odsyłamy. Każda współpraca rozpoczyna się w sposób formalny od podpisania umowy.
Rozpoczynamy proces przygotowania analizy słów kluczowych. Działamy wykorzystując sprawdzone metody. Przesyłamy gotowy keyword research.
Analiza słów kluczowych to pierwsza czynność, którą warto wykonać przed przystąpieniem do tworzenia i pozycjonowania tekstów dla strony www. Ma ona również niebagatelne znaczenie w procesie projektowania kampanii reklamowych.
Analiza słów kluczowych jest procesem wieloetapowym, rozpoczynającym się od określenia głównych kategorii tematycznych i późniejszym ich zawężeniu aż do precyzyjnie dobranych, idealnych fraz. Od ich trafności zależy to, czy tworzone na ich podstawie treści trafią dokładnie do naszej grupy docelowej, a więc takiej grupy użytkowników, na jakiej najbardziej nam zależy.
Porozmawiajmy o współpracy. Zapraszamy do kontaktu mailowego lub telefonicznego.
Telefon: (+48) 577-868-662
kontakt@redmond.pl Pon – Pt 10:00-17:00