Dostępność
Pon - Pt: 10:00-17:00
Wyślij zapytanie

Audyt SEO

Henry Ford

"Firmy, które rosną dzięki rozwojowi i ulepszeniom, nie zginą"

Przed rozpoczęciem procesu pozycjonowania, warto w pierwszej kolejności przeprowadzić audyt SEO. Wyszukiwarki preferują strony, których kod jest zgodny z dobrymi praktykami SEO. Dzięki audytowi SEO i wynikającej z niego optymalizacji, serwis ma szansę zawalczyć o najwyższe pozycje w wyszukiwarkach.

Planujesz zmiany na firmowej stronie internetowej? Chcesz, aby Twoja witryna była lepiej widoczna w wyszukiwarkach i rozważasz zlecenie pozycjonowania? A może borykasz się z problemem kar nałożonych przez Google? Audyt SEO pozwoli Ci przygotować stronę firmową, sklep internetowy lub duży portal tematyczny do walki o najwyższe pozycje w Google, zwiększenie ruchu i wyprzedzenie konkurencji.

Audyt SEO to analiza strony pod kątem rozwiązań przyjaznych dla robotów Google. W jego skład mogą wejść m.in. analiza domeny i serwera, statusów HTTP, tagów tytułowych i opisowych, nagłówków H, treści, grafiki, linków wewnętrznych oraz indeksowania. Działania prowadzą do stworzenia szczegółowego dokumentu, który wskazuje wykryte błędy, zawiera uwagi i rozwiązania dla programisty oraz osób odpowiedzialnych za tworzenie contentu. Jest to lista wskazówek, która ma na celu optymalizację strony internetowej.

Jak wygląda audyt SEO

Celem audytu SEO jest wyłonienie elementów w serwisie, które wymagają poprawy. Jego efektem jest dokument, zawierający listę kilkudziesięciu punktów, ważnych dla procesu optymalizacji. Każdy punkt z audytu sprawdzamy pod kątem optymalizacji serwisu pod pozycjonowanie najważniejszych fraz oraz fraz long tail. Kto może skorzystać z audytu SEO?

firmy usługowe

Strony wizerunkowe

Audyt SEO dla firm, które prezentują swoje usługi za pośrednictwem strony internetowej.
ecommerce

Sklepy internetowe

Audyt SEO dla firm, które prowadzą swój ecommerce w dowolnym modelu biznesowym.

Jakie elementy zawiera audyt SEO

Mając na uwadze optymalizację serwisu, w ramach audytu SEO weryfikowane są m.in. następujące elementy strony www lub sklepu internetowego:

Analiza widoczności serwisu

Analiza przekierowań i duplikatów stron

Analiza szybkości ładowania i test optymalizacji mobilnej

Analiza kodów 3xx, 4xx i 5xx

Analiza treści na stronach docelowych

Analiza title, meta description, nagłówków

Analiza opisów występujących na stronie

Analiza unikalności treści

Analiza indeksacji, robots.txt, mapy strony

Analiza linkowania wewnętrznego

Jakie korzyści wynikają z audytu SEO

Wdrożenie audytu SEO jest pierwszym krokiem do optymalizacji strony www. Pozwoli na zwiększenie widoczności strony internetowej w wyszukiwarce Google i ułatwi proces pozycjonowania. Jakie dodatkowe korzyści wynikają z audytu SEO?

Wskazanie elementów serwisu, które wymagają poprawy

Sprawdzenie pod kątem zgodności strony z zaleceniami Google

Identyfikacja błędów, które utrudniają poprawną indeksację

Poznanie możliwych kierunków rozwoju strony www lub sklepu online

Skontaktuj się

Porozmawiajmy o współpracy. Zapraszamy do kontaktu mailowego lub telefonicznego.

Telefon: (+48) 577-868-662

kontakt@redmond.pl Pon – Pt 10:00-17:00

Prezentacja firmy (wkrótce)

Szukasz partnera do marketingu internetowego?

Zadzwoń : +48 577 868 662

kontakt@redmond.pl
·  Pon – Pt 10:00-17:00
Call Now Button