Audyty SEO pod pozycjonowanie

Aby wypozycjonować swoją stronę, należy w pierwszej kolejności przeprowadzić audyt SEO.

STRONY ZGODNE Z WYMAGANIAMI GOOGLE
Google preferuje strony, których kod jest zgodny z najlepszymi
praktykami SEO. Dzięki audytowi SEO Twoja strona ma szansę
przeskoczyć konkurencję w walce o najwyższe pozycje.
10 LAT DOŚWIADCZENIA
Audyt wykona specjalista, którego 10-letnie doświadczenie zadowowe obejmuje takie firmy jak: Onet, Interia, Ceneo. Audytujemy strony firmowe, sklepy internetowe oraz duże portale tematyczne.
10% taniej
tylko do 6 lutego
Skorzystaj z promocji już dziś!
ELIMINACJA BŁĘDÓW
Błędy przekierowań, zbyt wiele nagłówków albo niedostosowanie do urządzeń mobilnych? Audyt SEO wskaże obszary, które wymagają naprawy.
PROMOCJA
Skorzystaj z promocyjnej oferty: audyty SEO już od 450 zł netto.

Zostaw nam swoje namiary

Skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia szczegółów audytu SEO

Imię i nazwisko:
Email:
Numer telefonu:
Strona internetowa:
Wypełniając formularz kontaktowy i naciskając przycisk „Wyślij mi bezpłatną wycenę”: przyjmujesz do wiadomości, że Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez REDMOND Gabriela Zając jako Administratora Danych Osobowych i dane będą przetwarzane w celu realizacji usługi. Podanie danych jest dobrowolne, aczkolwiek niezbędne dla realizacji usługi, na podstawie bezwzględnie obowiązujących przepisów o ochronie danych osobowych masz prawo wglądu do swoich danych osobowych, ich poprawiania oraz zgłoszenia żądania zaprzestania ich przetwarzania.

W skład każdego audytu SEO wchodzą m.in. następujące elementy:

  • Domena i serwer - analiza przekierowań strony głównej i jej duplikaty,
  • Szybkość pobierania danych - zalecenia dotyczące ładowania mobilnego i desktopowego,
  • Statusy HTTP - optymalizacja przekierowań oraz kodów odpowiedzi serwera,
  • Tagi tytułowe - analiza meta tagów tytułowych oraz propozycje wdrożenia,
  • Tagi opisowe - analiza meta tagów opisowych oraz propozycje optymalizacji,
  • Nagłówki H - analiza występowania i hierarchii nagłówków oraz propozycje wdrożenia,
  • Treści - analiza treści pod kątem unikalności, długości oraz zastosowania słów kluczowych,
  • Zdjęcia i grafiki - analiza oraz rekomendacje dotyczące zdjęć i grafiki,
  • Stan indeksacji - analiza indeksacji, pliku robots.txt oraz mapy strony,
  • Ocena linkowania wewnętrznego - optymalizacja architektury informacji oraz struktury serwisu.