Dostępność
Pon - Pt: 10:00-17:00
Wyślij zapytanie

Kampanie Google Ads

Reklama dźwignią handlu
Mark Twain
"Wiele rzeczy małych stało się wielkimi, tylko dzięki odpowiedniej reklamie"

Kampanie reklamowe Google Ads są dla wielu stron www i sklepów internetowych sposobem na dotarcie do potencjalnych klientów, a tym samym na szybkie rezultaty.

Google Ads (do lipca 2018 Google AdWords) to system reklamowy pozwalający na wyświetlanie linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania Google i na stronach współpracujących w ramach programu Google AdSense. Umożliwia wyświetlanie linków sponsorowanych w wyszukiwarce Google, często powyżej oraz poniżej wyników organicznych. Reklamy zwykle rozliczane są w systemie CPC, czyli za kliknięcie lub CPM, czyli za 1000 wyświetleń.

Dzięki reklamie w Google Ads nie musisz czekać kilku tygodni aż Twoja strona pojawi się w wynikach wyszukiwania, w odróżnieniu od pozycjonowania. Po uruchomieniu kampanii, Twoja strona natychmiast pojawia się na szczycie pierwszej strony w Google. Każde wyświetlenie reklamy powoduje dotarcie do potencjalnie zainteresowanego odbiorcy. Po kliknięciu w reklamę, użytkownik zostaje przekierowany na Twoją stronę, zapoznaje się z ofertą i podejmuje decyzję odnośnie kontaktu – może to być wypełnienie formularza kontaktowego, wybranie numeru telefonu czy przesłanie wiadomości email. W ten sposób pozyskiwane są leady, czyli dane kontaktowe do osób potencjalnie zainteresowanych ofertą.

Jakie są rodzaje kampanii Google Ads?

komputer copywritera

Kampanie dla stron firmowych

Propozycja kierowana do firm. Zazwyczaj celem jest budowanie świadomości marki i pozyskanie nowych klientów.
przy komputerze

Remarketing

Skuteczny sposób na przypomnienie użytkownikom o ofercie za pomocą reklamy bannerowej lub produkowej.
ecommerce

Kampanie dla sklepów internetowych

Dedykowane rozwiązania dla branży ecommerce. Kierowane zarówno do sklepów producentów, jak i dystrybutorów.
firmy usługowe

Google Shopping

Jeden z najpopularniejszych rodzajów kampanii, dedykowany sklepom internetowym.
smartfon

Kampanie dla Landing Page

Promocja Landing Page koncentruje się na pozyskaniu jak największej ilości leadów, jak najtańszym kosztem.
strony internetowe

Kampanie Video

Możliwość zaprezentowania produktu lub usługi w postaci atrakcyjnych wizualnie materiałów video.

Nawiązanie współpracy

1. Analiza potrzeb

Rozmowa, która ma na celu zbadanie potrzeb klienta. Ustalamy podstawowe kwestie, m.in. jakiego typu jest to serwis, jakie są cele reklamowe i przewidywany budżet.

2. Wycena

Specjalista znając potrzeby klienta, przygotowuje propozycję współpracy, która w jego ocenie będzie spójna z wyznaczonymi celami. Wycena zostaje przesłana do akceptacji klienta.

3. Umowa i przekazanie dostępów

Po akceptacji wyceny, przygotowujemy umowę i przesyłamy ją do akceptacji. Sprawdzamy jej treść, podpisujemy ją i odsyłamy. Każda współpraca rozpoczyna się w sposób formalny od podpisania umowy.

4. Rozpoczęcie działań

Po przekazaniu dostępów, rozpoczynamy proces tworzenia kampanii reklamowych. Działamy w sposób długofalowy. Dodatkowo, co miesiąc przesyłamy raport z prowadzonych działań.

Co jest potrzebne do rozpoczęcia działań?


Konto Google Ads – kampanie są prowadzone na kontach klientów

Konto Google Analytics – system do pomiaru statystyk

Planowany budżet – minimum 2000 zł miesięcznie

Jakie korzyści płyną z reklamy Google Ads?

Inwestycja w kampanię reklamową pozwoli uzyskać szybki efekt. Jakie korzyści płyną jeszcze z kampanii reklamowych Google Ads?

Reklamy wyświetlają się kilka godzin po uruchomieniu kampanii

Kierowanie reklam do grupy docelowej, czyli osób zainteresowanych

Dopasowanie budżetu do aktualnych potrzeb

Dopasowanie treści reklam do szybko zmieniającej się oferty

Mierzenie efektów działań, co pozwala na szybką ocenę rentowności

Skontaktuj się

Porozmawiajmy o współpracy. Zapraszamy do kontaktu mailowego lub telefonicznego.

Telefon: (+48) 577-868-662

kontakt@redmond.pl Pon – Pt 10:00-17:00

Prezentacja firmy (wkrótce)
Co jeszcze możemy dla Ciebie zrobić?
Usługi dodatkowe
audyt seo

Audyt konta reklamowego

Prowadzisz działania w ramach Google Ads, ale nie jesteś zadowolony z efektów? Chcesz, aby Twoja kampania miała większą efektywność? Audyt konta reklamowego wyłoni elementy, które wymagają optymalizacji. Zalecenia z audytu przyczynią się do zwiększenia rentowności.

audyt seo

Analiza słów kluczowych

Jest to analiza słów kluczowych z potencjałem w danej branży. Tego typu zbiór fraz jest ważnym elementem strategii i punktem wyjścia do dalszych prac związanych z pozycjonowaniem, kampanią Google Ads oraz tworzeniem treści. Dowiedz się, czego szukają potencjalni klienci.

Szukasz partnera do marketingu internetowego?

Zadzwoń : +48 577 868 662

kontakt@redmond.pl
·  Pon – Pt 10:00-17:00
Call Now Button