Kampanie reklamowe Google Ads są dla wielu stron www i sklepów internetowych sposobem na dotarcie do potencjalnych klientów, a tym samym na szybkie rezultaty.
Google Ads (do lipca 2018 Google AdWords) to system reklamowy pozwalający na wyświetlanie linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania Google i na stronach współpracujących w ramach programu Google AdSense. Umożliwia wyświetlanie linków sponsorowanych w wyszukiwarce Google, często powyżej oraz poniżej wyników organicznych. Reklamy zwykle rozliczane są w systemie CPC, czyli za kliknięcie lub CPM, czyli za 1000 wyświetleń.
Dzięki reklamie w Google Ads nie musisz czekać kilku tygodni aż Twoja strona pojawi się w wynikach wyszukiwania, w odróżnieniu od pozycjonowania. Po uruchomieniu kampanii, Twoja strona natychmiast pojawia się na szczycie pierwszej strony w Google. Każde wyświetlenie reklamy powoduje dotarcie do potencjalnie zainteresowanego odbiorcy. Po kliknięciu w reklamę, użytkownik zostaje przekierowany na Twoją stronę, zapoznaje się z ofertą i podejmuje decyzję odnośnie kontaktu – może to być wypełnienie formularza kontaktowego, wybranie numeru telefonu czy przesłanie wiadomości email. W ten sposób pozyskiwane są leady, czyli dane kontaktowe do osób potencjalnie zainteresowanych ofertą.
Rozmowa, która ma na celu zbadanie potrzeb klienta. Ustalamy podstawowe kwestie, m.in. jakiego typu jest to serwis, jakie są cele reklamowe i przewidywany budżet.
Specjalista znając potrzeby klienta, przygotowuje propozycję współpracy, która w jego ocenie będzie spójna z wyznaczonymi celami. Wycena zostaje przesłana do akceptacji klienta.
Po akceptacji wyceny, przygotowujemy umowę i przesyłamy ją do akceptacji. Sprawdzamy jej treść, podpisujemy ją i odsyłamy. Każda współpraca rozpoczyna się w sposób formalny od podpisania umowy.
Po przekazaniu dostępów, rozpoczynamy proces tworzenia kampanii reklamowych. Działamy w sposób długofalowy. Dodatkowo, co miesiąc przesyłamy raport z prowadzonych działań.
Konto Google Ads – kampanie są prowadzone na kontach klientów
Konto Google Analytics – system do pomiaru statystyk
Planowany budżet – minimum 2000 zł miesięcznie
Inwestycja w kampanię reklamową pozwoli uzyskać szybki efekt. Jakie korzyści płyną jeszcze z kampanii reklamowych Google Ads?
Porozmawiajmy o współpracy. Zapraszamy do kontaktu mailowego lub telefonicznego.
Telefon: (+48) 577-868-662
kontakt@redmond.pl Pon – Pt 10:00-17:00
Prowadzisz działania w ramach Google Ads, ale nie jesteś zadowolony z efektów? Chcesz, aby Twoja kampania miała większą efektywność? Audyt konta reklamowego wyłoni elementy, które wymagają optymalizacji. Zalecenia z audytu przyczynią się do zwiększenia rentowności.
Jest to analiza słów kluczowych z potencjałem w danej branży. Tego typu zbiór fraz jest ważnym elementem strategii i punktem wyjścia do dalszych prac związanych z pozycjonowaniem, kampanią Google Ads oraz tworzeniem treści. Dowiedz się, czego szukają potencjalni klienci.
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |