Budowanie pozycji w wynikach organicznych to inwestycja długoterminowa. Na ten proces składają się działania onsite i offsite.
Chcesz zwiększyć widoczność firmowej strony w wyszukiwarkach, przyciągnąć nowych użytkowników, a tym samym potencjalnych klientów i skutecznie promować Twoje produkty, towary lub usługi? Pozycjonowanie pozwoli osiągnąć wszystkie te efekty. Ponadto pozwala na wypracowanie długofalowych efektów oraz buduje niezależność względem systemów reklamowych.
Pierwsze zauważalne efekty pozycjonowania mogą pojawić się już w trakcie pierwszych 3 miesięcy działań, jednak cały projekt należy rozplanowywać i analizować w skali co najmniej roku. Pozycjonowanie stron to działania, których celem jest zwiększenie widoczności w organicznych wynikach wyszukiwania. Poszczególne kroki są dopasowane do strategii marketingowej, przygotowanej dla firmy z konkretnej branży.
Jakie są rodzaje pozycjonowania i kto jest odbiorcą tych działań?
Rozmowa, która ma na celu zbadanie potrzeb klienta. Ustalamy podstawowe kwestie, m.in. jakiego typu jest to serwis, jakie są cele pozycjonowania, przewidywany budżet, wybieramy wstępnie słowa kluczowe.
Specjalista znając potrzeby klienta, przygotowuje propozycję współpracy, która w jego ocenie będzie spójna z wyznaczonymi celami. Wycena zostaje przesłana do akceptacji klienta.
Po akceptacji wyceny, przygotowujemy umowę i przesyłamy ją do akceptacji. Sprawdzamy jej treść, podpisujemy ją i odsyłamy. Każda współpraca rozpoczyna się w sposób formalny od podpisania umowy.
Po przekazaniu dostępów, rozpoczynamy długofalowy proces pozycjonowania. Dodatkowo, co miesiąc przesyłamy raport z prowadzonych działań.
Pozycjonowanie to proces, który pozwala na wypracowanie długofalowych efektów. Jakie korzyści płyną z pozycjonowania?
Porozmawiajmy o współpracy. Zapraszamy do kontaktu mailowego lub telefonicznego.
Telefon: (+48) 577-868-662
kontakt@redmond.pl Pon – Pt 10:00-17:00
Chcesz, aby Twój serwis był lepiej widoczny w wyszukiwarkach i rozważasz zlecenie pozycjonowania? Audyt SEO wyłoni elementy, które wymagają optymalizacji. Dzięki niemu przygotujesz stronę firmową, sklep internetowy lub portal tematyczny do walki o najwyższe pozycje.
Jest to analiza słów kluczowych z potencjałem w danej branży. Tego typu zbiór fraz jest ważnym elementem strategii i punktem wyjścia do dalszych prac związanych z pozycjonowaniem, kampanią Google Ads oraz tworzeniem treści. Dowiedz się, czego szukają potencjalni klienci.
Strategia tworzenia treści w serwisach internetowych to nie tylko jasno określona grupy docelowa i cele marketingowe. Copywriting SEO koncentruje się przede wszystkim na tworzeniu i optymalizacji treści, w celu uzyskania jak najlepszej oceny przez algorytmy Google.
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |