Audyt SEO

Celem audytu SEO jest wyłonienie elementów w serwisie, które wymagają poprawy – optymalizacji. Jego efektem jest dokument, zawierający kilkudziesięciopunktową listę optymalizacyjną. Każdy punkt z audytu sprawdzamy pod kątem idealnej optymalizacji serwisu pod pozycjonowanie najważniejszych fraz oraz fraz long tail.

Wyślij zapytanie

business meeting

Planujesz zmiany na firmowej stronie internetowej? Chcesz, aby Twoja witryna była lepiej widoczna w wyszukiwarkach i rozważasz zlecenie pozycjonowania? A może borykasz się z problemem kar nałożonych przez Google? Audyt SEO pozwoli Ci przygotować stronę firmową, sklep internetowy lub duży portal tematyczny do walki o najwyższe pozycje w Google, zwiększenie ruchu i wyprzedzenie konkurencji w walce o Klienta.

Audyt SEO wykona specjalista – posiadający ponad 10 lat doświadczenia w branży marketingu online (m.in. w pracy dla Onet, Interii czy Ceneo).

Czym jest audyt SEO?

Audyt SEO to analiza strony pod kątem rozwiązań przyjaznych dla robotów Google (m.in. analiza domeny i serwera, statusów HTTP, tagów tytułowych i opisowych, nagłówków H, treści, grafiki, linków wewnętrznych oraz indeksowania). Działania prowadzą do stworzenia szczegółowego dokumentu, który wskazuje wykryte błędy, zawiera uwagi i rozwiązania dla programisty oraz osób odpowiedzialnych za tworzenie contentu.Wdrożenie rekomendacji SEO pozwoli zwiększyć widoczność Twojej strony w Google i ułatwi skuteczne pozycjonowanie.